Dziś Neurostacja zaprasza Państwa na fascynujący warsztat, wdrażający między innymi takie umiejętności jak zarządzanie stresem, organizację osobistą i realizację celu. Program został przygotowany w oparciu o takie bestselery jak „SIŁA NAWYKU”, „WYKORZYSTAJ SWOJE SILNE STRONY” oraz techniki pętli motywacji. Warsztat kształtuje właściwe proporcje między praktycznymi radami a zabawną autoanalizą. Wyjaśnia takie zjawiska jak fenomen koncepcji Claude’a Hopkinsa badacza znanego z formułowania zasad jak u konsumenta wytworzyć nowe potrzeby – nowe nawyki. Także dziś zasady Hopkinsa wpływają na wszystko, począwszy od zakupu środków czystości po narzędzia wykorzystywane przez rząd w celu likwidowania chorób.
Krok pierwszy – zdefiniuj zwyczaj,
Krok drugi – poeksperymentuj z nagrodami,
Krok trzeci – wyizoluj wskazówkę,
Krok czwarty – miej plan.
Materiał zawarty w warsztatach pozwoli także prawidłowo ocenić swojemocne strony. Otworzy przed Tobą i Twoja firma nowe i niewykorzystane jeszcze obszary. Wypracujemy także odpowiedni dla Ciebie cotygodniowy, 15 – minutowyrytuał, który pozwoli Ci przez całą karierę wykorzystać Twoje silne strony. Gorąco zachęcamy do spotkania i wykorzystania tej wiedzy w praktyce.
Qtalent czyli działaj poprzez talent. Porusz energię własną i swojej firmy.
Efekty na poziomie zespołu:
Uruchomiony zostanie proces komunikacji – rozwijamy technik prowadzenia dialogu w nietypowych kontekstach sytuacyjnych i relacyjnych;
Uruchomiona zostaje ekspozycja talentu mocnych stron – praca nad wyrazistością i ekspresyjnością własnego stylu;
Przetrenowane jest projektowanie komunikatu – płynność przechodzenia pomiędzy inspirowaniem nadawaniem i odbieraniem w tworzeniu relacji;
Opanowane będzie tworzenie przestrzeni dialogu – pogłębianie kontaktu werbalnego i niewerbalnego ;
Poruszone będą także kwestie negocjacji – szukanie przestrzeni budowa nastawienia do zmiany, ze schematów postrzegania siebie i partnerów.
Efekty na poziomie indywidualnym:
Uczestnicy będą mili szansę zbudować postawę na bazie osobistych talentów:
• spontaniczność i wiarygodność w tworzeniu relacji;
• umiejętność odczytywania i reagowania na intencje, a nie tylko stanowisko partnera;
• aktywne, intuicyjne słuchanie (z uwzględnieniem sygnałów niewerbalnych płynących od rozmówcy);
• budowanie sprawczych, nie-schematycznych relacji i doświadczeń opartych na swoich mocnych i aktywnych stronach;
• komfort nawet w obliczu presji w kontakcie, uzyskanie przestrzeni osobistej i narzędzi komunikacyjnych do radzenia sobie z trudnymi, roszczeniowymi rozmówcami;
Jak pracujemy?
• zespoły które narażone były na zmiany związane z tworzeniem nowych struktur lub odzyskanie efektywności po zmianie;
• Menedżerowie z perspektywą zbudowania wiarygodnej relacji coachingowej i mentorskiej ze swoimi zespołami;
• pracownicy z perspektywą podjęcia ról menedżerskich o dużym potencjale (tzw. talenty );
• specjaliści obsługi klienta z perspektywą obsługi klientów wymagających aktywnego i niesztampowego kontaktu;
• profesjonaliści nie-sprzedawcy (np. prawnicy, konsultanci) z perspektywą podjęcia działań prospektingowych;
Metodyka pracy opiera się na kilku podstawowych elementach:
1. nabierz zaufania do swoich reakcji – tworzymy przestrzeń do komfortowej komunikacji w tłumie, w zgiełku, w stresie. Wykorzystujemy najmniejszą nawet szansę do nawiązania i poprowadzenia relacji z partnerem.
2. poznaj zachowania swoich partnerów – odkrywamy, kim są „oni” – poznajemy naszych partnerów, język ciała, jakim wyrażają swoje emocje, zaangażowanie, aprobatę.
3. naucz się prowadzić grę – tworzymy przepływ informacji w relacji (rozmawiaj o interesach, a nie tylko o stanowiskach) co pozwala na odblokowanie zespołu. Daje to poczucie, że finał (porozumienie), którego szukamy jest oparty na szczerości, a nie na pozorach.
4. buduj zaangażowanie – formułujemy wskaźniki, cele, zadania dla każdego członka zespołu.
Zespół, który angażuje się w świadome rozwiązywanie spraw w swoim gronie, łącząc swoje zasoby i umiejętności komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej, może oczekiwać pozytywnych rezultatów.