Neurostacja

Warsztaty

Dziś Neurostacja zaprasza Państwa na fascynujący warsztat, wdrażający między innymi takie umiejętności jak zarządzanie stresem, organizację osobistą i realizację celu. Program został przygotowany w oparciu o takie bestselery jak „SIŁA NAWYKU”, „WYKORZYSTAJ SWOJE SILNE STRONY” oraz techniki pętli motywacji. Warsztat kształtuje właściwe proporcje między praktycznymi radami a zabawną autoanalizą. Wyjaśnia takie zjawiska jak fenomen koncepcji Claude’a Hopkinsa badacza znanego z formułowania zasad jak u konsumenta wytworzyć nowe potrzeby – nowe nawyki. Także dziś zasady Hopkinsa wpływają na wszystko, począwszy od zakupu środków czystości po narzędzia wykorzystywane przez rząd w celu likwidowania chorób.

Krok pierwszy – zdefiniuj zwyczaj,

Krok drugi – poeksperymentuj z nagrodami,

Krok trzeci – wyizoluj wskazówkę,

Krok czwarty – miej plan.

Materiał zawarty w warsztatach pozwoli także prawidłowo ocenić swojemocne strony. Otworzy przed Tobą i Twoja firma nowe i niewykorzystane jeszcze obszary. Wypracujemy także odpowiedni dla Ciebie cotygodniowy, 15 – minutowyrytuał, który pozwoli Ci przez całą karierę wykorzystać Twoje silne strony. Gorąco zachęcamy do spotkania i wykorzystania tej wiedzy w praktyce.

 

Qtalent  czyli działaj poprzez talent. Porusz energię własną i swojej firmy.

93% sukcesu w porozumiewaniu się z partnerami zależy od języka ciała, tonu głosu i innych niewerbalnych komunikatów. Qtalent jest odpowiedzią na potrzebę treningu naturalnego komunikowania się poprzez talent w zmiennych, zaskakujących sytuacjach, przechodzenia przez zmianę w zespole czy też procesie budowy wiarygodności lidera.

Efekty na poziomie zespołu:

Uruchomiony zostanie proces komunikacji – rozwijamy technik prowadzenia dialogu w nietypowych kontekstach sytuacyjnych i relacyjnych;

Uruchomiona zostaje ekspozycja talentu mocnych stron – praca nad wyrazistością i ekspresyjnością własnego stylu;

Przetrenowane jest projektowanie komunikatu – płynność przechodzenia pomiędzy inspirowaniem nadawaniem i odbieraniem w tworzeniu relacji;

Opanowane będzie tworzenie przestrzeni dialogu – pogłębianie kontaktu werbalnego i niewerbalnego ;

Poruszone będą także kwestie negocjacji  – szukanie przestrzeni budowa nastawienia do zmiany, ze schematów postrzegania siebie i partnerów.

Efekty na poziomie indywidualnym:

Uczestnicy będą mili szansę zbudować postawę na bazie osobistych talentów:

•    spontaniczność i wiarygodność w tworzeniu relacji;

•    umiejętność odczytywania i reagowania na intencje, a nie tylko stanowisko partnera;

•    aktywne, intuicyjne słuchanie (z uwzględnieniem sygnałów niewerbalnych płynących od rozmówcy);

•    budowanie sprawczych, nie-schematycznych relacji i doświadczeń opartych na swoich mocnych i aktywnych stronach;

•    komfort nawet w obliczu presji w kontakcie, uzyskanie przestrzeni osobistej i narzędzi komunikacyjnych do radzenia sobie z trudnymi, roszczeniowymi rozmówcami;

Jak pracujemy?

•    zespoły które narażone były na zmiany związane z tworzeniem nowych struktur lub odzyskanie efektywności po zmianie;

•    Menedżerowie z perspektywą zbudowania wiarygodnej relacji coachingowej i mentorskiej ze swoimi zespołami;

•    pracownicy z perspektywą podjęcia ról menedżerskich o dużym potencjale (tzw. talenty );

•    specjaliści obsługi klienta z perspektywą obsługi klientów wymagających aktywnego i niesztampowego kontaktu;

•    profesjonaliści nie-sprzedawcy (np. prawnicy, konsultanci) z perspektywą podjęcia działań prospektingowych;

Metodyka pracy opiera się na kilku podstawowych elementach:

1.    nabierz zaufania do swoich reakcji – tworzymy przestrzeń do komfortowej komunikacji w tłumie, w zgiełku, w stresie. Wykorzystujemy najmniejszą nawet szansę do nawiązania i poprowadzenia relacji z partnerem.

2.    poznaj zachowania swoich partnerów – odkrywamy, kim są „oni” – poznajemy naszych partnerów, język ciała, jakim wyrażają swoje emocje, zaangażowanie, aprobatę.

3.    naucz się prowadzić grę – tworzymy przepływ informacji w relacji (rozmawiaj o interesach, a nie tylko o stanowiskach) co pozwala na odblokowanie zespołu. Daje to poczucie, że finał (porozumienie), którego szukamy jest oparty na szczerości, a nie na pozorach.

4.    buduj zaangażowanie – formułujemy wskaźniki, cele, zadania dla każdego członka zespołu.

Zespół, który angażuje się w świadome rozwiązywanie spraw w swoim gronie, łącząc swoje zasoby i umiejętności komunikacji werbalnej oraz niewerbalnej, może oczekiwać pozytywnych rezultatów.